De ce noi?

Administrare

Asociații proprietari

Asociații proprietari

Societatea Constant Crisadmin propune asociațiilor de proprietari și locatari atât un pachet de servicii identificat ca fiind un minim necesar la nivel de administrare blocuri, cât și pachete complexe de servicii conexe (intervenții instalații sanitare și electrice cu personal propriu).

Personalizăm serviciile în funcție de nevoile proprietarilor, pentru un confort adecvat, un mod transparent de prezentare a cheltuielilor asociației către diverși prestatori și o comunicare modernă și eficientă între asociație și personalul administrativ. Toate aceste servicii se fac exclusiv în conformitate cu prevederile legilor în vigoare, decizia finală aparținând in totalitate organelor de conducere ale asociației.

Transparență înainte de toate

Mizăm pe principiul transparenței. Transparența în comunicare, în fluxul actelor, în rezolvarea problemelor, în satisfacerea nevoilor. Toți clienții noștri au acces online la aplicația Bloc Manager și, astfel, la toate documentele utilizate în desfășurarea activității.
  • alerte e-mail cu privire la plăți și încasări;
  • alerte e-mail cu privire la restanțe;
  • alerte e-mail introducere index contoare;
  • evidența veniturilor;
  • anunțuri locatari cu posibilitate de feedback;
  • registru de casă și bancă;
  • note de plată pentru contoare;
  • operațiuni cu fonduri (de rulment, de reparații, de investiții).
Beneficii

Acces online

Acces online

Accesul online pentru proprietari vă oferă urmatoarele beneficii:
  • transparență totală în comunicare;
  • posibilitatea vizualizării tuturor cheltuielilor pentru fiecare proprietate, defalcate pe furnizori și modalitate de repartizare;
  • posibilitatea vizualizării fișei de apartament și a modalității de calcul a penalizărilor;
  • posibilitatea transmiterii indexului pentru consumul de apă prin completarea unui formular;
  • posibilitatea transmiterii de sesizări și reclamații, care privesc activitatea administratorului, ușurănd comunicarea;
  • posibilitatea achitării on-line a cotelor de întreținere.
Colaborarea și comunicarea sunt pentru noi bazele unui parteneriat de lungă durată, în care găsirea unor soluții viabile calitativ, dar rezonabile ca și costuri, reprezintă o prioritate.
Siguranță

Financiară

Financiară

Promovăm întotdeauna colaborările cu instituțiile bancare, conferind astfel siguranță în depozitarea și gestionarea banilor asociației. Încercăm întotdeauna să avem în vedere suportabilitatea financiară membrilor înainte de a propune o lucrare.

Prin serviciile oferite, încercăm să aducem un plus de confort, liniște și discreție oricărui client din portofoliul nostru. Noi ne ocupăm de toate problemele pe care un proprietar le poate întâmpina, cunoscând faptul că timpul este prețios pentru fiecare.